مجمع عمومی عادی سالیانه گروه نصر سپهر مورخ 29 تیر 1402 برگزار گردید

پیرو آگهی مندرج در روزنامه نسل فردا به شماره 7114 مورخ 1402/04/15، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه گروه بین‌المللی توسعه و عمران نصر سپهر در تاریخ 1402/04/29 در محل اصفهان، خیابان هزار جریب، جنب خوابگاه، سالن اجتماعات دانشکده فنی شهیدمهاجر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که جمعی از سهامداران، اعضای هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت حضور داشتند پس از اعلام رسمیت جلسه و رأی‌گیری از حضار وفق ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت، اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی متشکل از آقایان رحمن حسن پور به‌ عنوان رییس مجمع ، مهدی طاهری و علیرضا حقیقی به‌عنوان نظار و علی‌اصغر جلالی به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

اولین دستور جلسه  مجمع عمومی عادی برای رسیدگی به حساب‌های سال مالی منتهی به 1401/12/29 ، ارائه گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام بود که قبل از آن با نمایش مستندی تصویری از عملکرد سالیانه فعالیتهای اجرایی و دستاوردهای گروه بین‌المللی نصر سپهر در دوره مالی مورد گزارش در حوزه‌های مختلف کسب و کار به نمایش درآمد و گزارشی از فعالیت‌های هیأت مدیره به سهامداران حاضر در جلسه ارائه شد.

سپس گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام درخصوص فعالیت و عملکرد شرکت ، توسط آقای مهندس سفیدگر مدیر عامل گروه نصرسپهر شامل اهم فعالیت‌ها و گزارش عملکرد دوره‌های مالی مورد گزارش، قرائت گردید.

در ادامه گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت به سمع و نظر حاضرین رسیده و با توجه به مقبولیت حساب‌های مالی، رأی‌گیری کتبی پیرامون دستور کار مجامع به عمل آمد و موارد زیر با رأی اکثریت سهامداران حاضر در جلسه به تصویب رسید:

مصوبات:

۱- صورت‌های مالی سال منتهی به 1401/12/29 مورد تصویب قرار گرفت.

2- ﻣﺆﺳﺴﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮسی کاربرد تحقیق و ﻣﺆﺳﺴﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮسی رازدار به‌ترتیب به‌عنوان بازرسین قانونی اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

3- روزنامه کثیرالانتشار نسل فردا ﺑﺮﺍی درج آگهی‌های ﺷﺮﻛﺖ تعیین گردید.

4- معاملات مشمول ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت، مورد تنفیذ مجمع قرار گرفت.

5- با تفویض حق حضوراعضای غیر موظف هیأت مدیره به رئیس مجمع موافقت گردید.

6- با تفویض حق الزحمه بازرس به هیأت مدیره گروه نصر موافقت گردید.