شرکت های زیر مجموعه

شرکت پایند آب کوشا

شرکت پایند آب کوشا

یکی از شرکت های گروه نصر اصفهان می باشد که تا سال 1389 در قالب بخش آب و خاک شرکت نصر اصفهان فعالیت داشته و سپس در قالب شرکت سهامی خاص با شماره 384477 در تاریخ 1389/09/16 و شناسه ملی 10320339913 در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسید.

مطالب بیشتر

شرکت نصیر

شرکت نصیر عمران آریا

در زمینه طراحی ، اجرای ، مشارکت ، سرمایه گذاری و صدور خدمات مهندسی پروژه های عمرانی به ویژه پل و ابنیه فعالیت می‌نماید و خط مشی کیفی خود را با تکیه بر اصول مشتری مداری، افزایش بهره‌وری، افزایش ایمنی در کار ، حفظ محیط زیست، سودآوری و ارزش آفرینی برای ذینفعان و ارتقاء کیفیت پروژه‌ها تعریف نموده است و ضمن بهره‌مندی از مشارکت کلیه کارکنان و متخصصین خود که مهمترین سرمایه های شرکت محسوب می شوند .

مطالب بیشتر

شرکت فراز راه معین

شرکت فراز راه معین

یکی از شرکت های گروه نصر سپهر( نصر اصفهان سابق)  با هدف طراحی و اجرای پروژه های عمرانی و صنعتی متکی به نیروهای متخصص و متعهد دارای توان تخصصی علمی و اجرایی در زمینه های ساختمان ، راهسازی ، تونل سازی، پل و ابنیه فنی ، سازه های بلند بتنی و فلزی و امور بازرگانی به صورت سهامی خاص در سال 1389 ثبت و رسماً فعالیت خود را آغاز نموده است .

مطالب بیشتر

شرکت سرمایه گذاری ابرار نصر

شرکت سرمایه گذاری ابرار نصر

گروه نصر سپهر( نصر اصفهان سابق)  با تحلیل شرایط اقتصادی روز و به منظور توسعه فعالیت خود با استفاده از سرمایه‌های شرکت و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی وحضور فعال در بازارهای مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری، اقدام به تاسیس شرکت سرمایه گذاری ابرار نصر نمود که با شمار 31102 در تاریخ 27/5/1386 و شناسه ملی 10260516682در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان به ثبت رسید.

مطالب بیشتر

شرکت سیمین کشت سپهر

شرکت شرکت پویا بتن نصر

یشرکت سیمین کشت سپهر یکی از شرکتهای گروه نصر سپهر میباشد که با شماره ثبت 509309 در اداره ثبت شرکتهای تهران در اسفندماه 1399 با هدف توسعه فعالیتهای کشاورزی تأسیس گردید…

مطالب بیشتر

شرکت سیمین کشت سپهر
شرکت عمران پردیس نصر

شرکت عمران پردیس نصر

فعالیت این شرکت شامل نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی اعم از مسکونی اداری و تجاری تاسیساتی و غیره و نیز مطالعه و طراحی و اجرای طراح ها و پروژه های شهر سازی ، تسطیح و زیر سازی اراضی و انجام کارهای مقاطعه کاری (اعم از اینکه شرکت کارفرما باشد یا پیمانکار)  تهیه و تولید مصالح و کلیه لوازم و ماشین‌آلات ساختمانی به صورت کارخانه و یا خرید از داخل یا خارج از کشور ، خرید و وارد نمودن ماشین آلات مورد نیاز و مصالح ساختمانی و سایر وسایل و مواد مرتبط باآن ، مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی و انعقاد قرارداد در ایجاد، ساخت، توسعه و تکمیل پروژه های ساختمانی و تاسیساتی و صنایع مرتبط با آن ها  و نیز انجام کلیه فعالیت های مجاز بارزگانی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم مرتبط با تمام یا هر یک از موضوعات پیش گفت در داخل یا خارج از کشور.

مطالب بیشتر

شرکت رصین بنیان پارس

شرکت رصین بنیان پارس

شركت رصین بنیان پارس در تاریخ 08/09/1391 به صورت شركت سهامي خاص تأسيس شده و طي شماره 331899 مورخ 11/09/1391 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيده است. در حال حاضر شركت رصین بنیان پارس جزء واحدهاي تجاري فرعي شركت نصر اصفهان مي‌باشد. مركز اصلي شركت در تهران- میدان ونک ، خیابان توانیر شمالی ، نرسیده به پل توانیر ، کوچه گیتا ، انتهای آرمان ، پلاک 1/2،طبقه 4، واحد شرقی واقع است.

مطالب بیشتر

شرکت زرین بذر سپهر

شرکت زرین بذر سپهر

شرکت زرین بذر سپهر یکی از شرکتهای گروه نصر سپهر میباشد که با شماره ثبت 67327 در اداره ثبت شرکتهای اصفهان در اسفندماه 1399 با هدف انجام تحقیقات دانش بنیان در خصوص اصلاح و تولید بذرهای مختلف و با محوریت بذر صیفی‌جات تأسیس گردید و هم اکنون در خصوص اصلاح بذر خیار و گوجه فرنگی و بادمجان فعالیت می نماید و توسعه فعالیت خود را در خصوص تولید سایر بذور در دست برنامه دارد.

مطالب بیشتر

شرکت زرین بذر سپهر
شرکت طرح و توسعه پالایش پرکند شرق

شرکت طرح و توسعه پالایش پرکند شرق

پروژه ارتقاي كمی و كيفی تصفيه خانه فاضلاب پركند آباد شهر مشهد با تركيبی از سهامداران مربوطه با شركت آب و فاضلاب مشهد به نمايندگی از وزارت نيرو براي پروژه ارتقای كمی وكيفی تصفيه خانه فاضلاب پركندآباد شهر مشهد به روش BOT، مسئوليت تامين مالی، طراحی، تامين تجهيزات و مصالح، احداث كليه ساختمانها و ابنيه مربوطه، نصب و راه اندازی كليه تجهيزات، راهبری و بهره برداری ۲۵ ساله پروژه را بر عهده گرفته است.

مطالب بیشتر

شرکت طرح و پالایش آب خلخال
شرکت طرح و پالایش خلخال

شرکت طرح و پالایش آب خلخال

.

مطالب بیشتر

شرکت طرح و پالایش آب خلخال
شرکت پارسا ابرار نصر

شرکت پارسا ابرار نصر

گروه بین المللی توسعه و عمران نصر سپهر در جهت تفکیک وظایف شرکتهای زیر مجموعه و در راستای خدمت رسانی به سهامداران و سهام گردانی، اقدام به تاسیس شرکت پارسا ابرار نصر نمود که با شناسه ملی 1375930 و شماره ثبت 71676 در تاریخ 1401/05/08 در اداره ثبت شرکتهای اصفهان ثبت گردید.

مطالب بیشتر