حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان که در تاریخ 18 لغایت 21 خرداد 1400 برگزار گردید.

گروه بین المللی نصر سپهر با عنایت به تأسیس دو شرکت در زمینه ی کشاورزی و مباحث آبزی پروری و به جهت حضوری پر رنگ در این صنعت و با هدف آشنایی با مشارکت کنندگان و فضای نمایشگاهی، اقدام به شرکت در این نمایشگاه نمود.
غرفه ی اختصاص یافته با مساحتی بالغ بر 108 متر در محل ورودی نمایشگاه که به لحاظ موقعیت رفت و آمد مناسب بود، جانمایی و تحویل گردید.
مشارکت کنندگان در زمینه های مختلف که در بالا بدان اشاره گردید در نمایشگاه حضور پیدا نمودند. هر شرکت به فراخور تخصص و توانایی خود با مستقر نمودن ماشین آلات، اقلام و محصولات خود، اقدام به برپایی غرفه نمودند. مراسم افتتاحیه با حضور هیأت عالی رتبه از اقلیم کردستان عراق و سایر میهمانان انجام پذیرفت که این هیأت با حضور در تک تک غرفه ها و آشنایی با فعالیت آنها، اقدام به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در محل سالن اجتماعات نمایشگاه نمود که در آن به بررسی و امکان سنجی استفاده از توانایی شرکتهای ایرانی در مباحث کشاورزی در کشور عراق پرداخته شد که حاضرین هرکدام با بیان نقطه نظرات و مشکلات ناشی از صدور خدمات خود به کشور عراق با توجه به مباحث تحریمهای حادث شده، به راهکارهای رفع آن توسط مقامات مسوول ایرانی و عراقی اشاره نمودند که مقرر گردید کمیته ای مشترکاً این موضوع را پیگیری و رسیدگی نماید.
در طول برگزاری نمایشگاه، شاهد حضور مقامات مختلف بودیم که خوشبختانه در محل غرفه ی گروه نصر نیز حضور یافتند. از جمله وزیر کشاورزی عراق- خانم طالبانی وزیر کشاورزی اقلیم کردستان عراق و هیأت همراه- جناب آقای دکتر خان میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران- جناب آقای دکتر رضایی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام وپشتیبانی- استاندار اصفهان مهندس عباس رضایی-ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان آقای مهندس مرادمند-نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان حاج آقا بختیاری به همراه مسوول ستاد ائمه جمعه و جماعات استان اصفهان- آیت اله چراغی امام جمعه شهرستان کمشچه- و سایر بازدیدکنندگان عمومی.
در آخرین روز نمایشگاه از طرف مدیرعامل نمایشگاههای بین المللی استان و شرکت برگزار کننده به رسم یاد بود لوح تقدیر تحویل گردید( که بپیوست تقدیم می گردد).
در پایان امیـدواریم توانسته باشیم در این مدت کوتاه ولی مفید در جهت انجام رسالتمان نام و توانمندی گـروه نصر سپهر را در ذهن و دید مخاطبان زنده نگه داریم و این وظیفه را در هر مکان و زمانی به جهت محقق شدن شعار(( ما می توانیم)) انجام دهیم.