عنوان مطلب

پیرو آگهی مندرج در روزنامه نسل فردا به شماره  ۵۶۴۲ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ ، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه گروه بین‌المللی توسعه و عمران نصر سپهر در تاریخ ۱۳۹۷/۱/۳۰ در محل مؤسسه اهل‌البیت (ع) اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که جمعی از سهامداران، اعضای هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت در آن حضور داشتند پس از اعلام رسمیت جلسه و رأی‌گیری از حضار وفق ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت، اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی متشکل از آقایان مهدی گلی به‌عنوان رئیس مجمع ، مصطفی شهیدی کاویانی و نبی‌اله قائدی به‌عنوان نظار و علی‌اصغر جلالی به‌عنوان منشی انتخاب شدند.

اولین دستور جلسه، ارائه گزارش هیئت مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام بود که قبل از آن با نمایش مستندی تصویری، دستاوردهای گروه بین‌المللی نصر سپهر در سال مالی مورد گزارش در حوزه‌های مختلف کسب و کار به نمایش درآمد و گزارشی از فعالیت‌های هیئت مدیره برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ارائه شد.

سپس گزارش هیأت مدیره به مجمع عمومی درخصوص فعالیت و عملکرد سال مالی مذکور توسط آقای مهندس غلامرضا سفیدگر مدیر عامل گروه بین‌المللی نصرسپهر در دو بخش معرفی شرکت‌های گروه و همچنین اهم فعالیت‌ها و گزارش عملکرد سال مالی مذکور، قرائت گردید.

در ادامه این جلسه، گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت به سمع و نظر حاضران رسیده و با توجه به مقبولیت حساب‌های مالی، رأی‌گیری کتبی پیرامون دستور کار مجمع به عمل آمد و موارد زیر با رأی اکثریت سهامداران حاضر در جلسه به تصویب رسید:

۱- صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۱۳۹۶/۹/۳۰ مورد تصویب قرار گرفت.

۲- مصوب گردید مبلغ ۸۰ ریال سود به ازای هر سهم، بین سهامداران تقسیم شود (جمعاً مبلغ ۳۶,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال).

۳- آقایان غلامرضا سفیدگر نائینی ،  حسن پورسینا ،  پرویز ابراهیمی ،  حسین نوری حسین‌آبادی ، و  عباس سخن‌گو  به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقایان رحمان حسن‌پور اصفهانی  و  محمدتقی توکلی دستجردی  به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره برای یک دوره دو ساله انتخاب گردیدند.

۴- ﻣﺆﺳﺴﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮسی رازدار و ﻣﺆﺳﺴﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮسی دقیق تراز سپاهان به‌ترتیب به‌عنوان بازرسین قانونی اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

۵- روزنامه کثیرالانتشار نسل فردا ﺑﺮﺍی درج آگهی‌های ﺷﺮﻛﺖ تعیین گردید.

گفتنی است پس از پایان جلسه رسمی مجمع و با حضور مدیران گروه نصر سپهر، به پرسش‌های کتبی و شفاهی سهامداران حاضر در جلسه، پاسخ داده شد.